BESTELLEN / BETALEN

Hoe kan ik bestellen bij OneLove?

Zoek het artikel dat je wil kopen en voeg het aan je winkelwagen toe door op de winkelwagenknop te klikken. Je hoeft niet onmiddellijk af te rekenen, kijk gerust verder rond, de artikels die jij hebt toegevoegd zullen in je winkelwagen blijven. Om je bestelling af te ronden ga je naar de winkelwagen en volg je elke stap van de check out.

Na ontvangst krijg je van ons een mail toegezonden met bevestiging van jouw bestelling.

Let op: Bij bestellen van kleding, schoenen en accessoires dien je de juiste maat in te geven die je wenst te bestellen.

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan je bestelling betalen met Bancontact/MisterCash 

Welke prijscondities gelden er?
Alle getoonde prijzen van de producten zijn vermeld in Euro(€) en zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.
BEZORGING / AFHALING

Waar bezorgen wij jouw pakket? Quanta costa?

Voor onze leveringen binnen België en Nederland rekenen we op de service van B-post.
De verzendkost voor jouw geselecteerde bestemming kan je terugvinden tijdens het check-out process.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Geen probleem! Je bestelling kan worden afgehaald en betaald bij
OneLove Boardshop
Sint-Katelijnevest 57
2000 Antwerpen.
Kies dan tijdens de check-out bij verzendmethode ‘Afhalen in winkel’.
Je ontvangt per mail een afhaalbevestiging zodra jouw bestelling klaar ligt.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Een bestelling geplaatst en betaald wordt binnen 2 werkdagen verwerkt en verstuurd.
Kan ik de status van mijn pakket volgen?
Je ontvangt via mail de Track&Trace gegevens zodra jouw bestelling is verwerkt zodat in de app of op de website van Bpost de status van je zending kan volgen. Bpost is verantwoordelijk voor de snelle bezorging van jouw pakket.
GARANTIE
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing omdat wij trots nemen in het leveren van een goed product.
Is de kwaliteit van je bestelling niet naar jouw verwachting? Neem dan contact met ons op.
Via mail : info@oneloveboardshop.be Stuur een korte beschrijving en een duidelijke foto van het probleem. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om een oplossing te vinden.
Telefonisch : 032 93 45 56

Als het mankement onder de garantie voorwaarden valt, dan zullen wij het product gratis herstellen of een vervangend product bezorgen. Als het product niet kan worden vervangen of hersteld door hetzelfde product dan worden het aankoopbedrag en de gemaakte verzendkosten gerestitueerd. Wanneer er sprake is van een fout van de koper (bijvoorbeeld fout gebruik), kunnen wij een vergoeding vragen voor herstel of vervanging van het product.
RUILEN / RETOUREN
Kan ik een product ruilen?
Een product kan binnen veertien dagen worden geruild.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij het vervangende product, indien in voorraad, asap voor jou kunnen reserveren.
We zenden je een mail ter toelichting betreffende het retourneren van je artikel.
Het te retourneren product dient in nieuwstaat te verkeren. Deze producten mogen uit de verpakking genomen zijn om te passen. De producten mogen geen sporen van slijtage aantonen en dienen teruggestuurd te worden in de originele verpakking.
De kosten van het retourneren zijn voor jezelf. Wij betalen wel de verzendkosten voor je vervangend product. Als je niet het correcte of een beschadigd product hebt ontvangen worden de kosten van de retourzending wel door ons vergoed.

Let op: Een door ons gemonteerd skateboard of deck dat voorzien is van griptape maakt het product gebruikt waardoor je het niet meer kunt ruilen of retourneren. Ondergoed kan tenzij in ongeopende verpakking, wegens hygiënische gezondheid, niet worden geretourneerd.
Retourneer-adres: 

OneLove Boardshop
Sint-Katelijnevest 57
2000 Antwerpen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Voor een annulatie of wijziging neem je zo snel mogelijk contact met ons op op het nummer 032 93 45 56.
Wij doen dan alles in onze macht om jouw wijziging aan te brengen aan jouw besteling.
Herroepingsrecht
Je kan binnen een termijn van 14 dagen recht doen tot herroeping van een overeenkomst. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.

Indien je gebruik wil maken van je herroepingsrecht dien je wettelijk gezien dit te doen binnen 14 dagen, na ontvangst van het product.

Dit doe je door ons te contacteren. De kosten van terugzending komen voor jouw rekening.

Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product en alle geleverde toebehoren in originele staat in de verpakking verkeren.

Wij zullen het door jou betaalde bedrag asap, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, aan jou terugbetalen op de wijze waarop de betaling heeft plaatsgevonden. Hierbij is het wel de voorwaarde dat wij het product reeds terug hebben ontvangen of je sluitend bewijs van een complete terugzending kan aantonen.

Na de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen kan je het product niet meer terugzenden en is de koop een feit.

SERVICE / CONTACT
Get in touch!
OneLove Boardshop is telefonisch, per mail en zelfs via facebook bereikbaar tijdens de openingsuren.
Op de contactpagina vind je al onze gegevens. 
Mijn bestelling is er nog niet. Wat nu?
Zodra jouw bestelling is bij ons is vertrokken wordt deze aangemeld bij Bpost en ontvang je per mail de Track&Trace gegevens. Als een bestelling drie dagen na ontvangst van de Track&Trace gegevens nog niet is bezorgd kun je op de Bpost Track&Trace pagina zien waar jouw pakket op dat moment is. Als de info die wordt verstrekt door Bpost niet juist of onvolledig is neem dan contact op met de Bpost klantendienst.
Ik heb nog geen mail met de Track&Trace gegevens ontvangen. Is mijn bestelling aangekomen?
De mail met de Track&Trace gegevens wordt automatisch verstuurd op het moment dat jouw pakket wordt aangemeld bij Bpost.
Heb je geen Track&Trace gegevens en geen bericht van ons ontvangen, stuur ons een bericht door te replyen op de bestelbevestiging. We laten je zo snel mogelijk weten wat de reden van de vertraging is.
Een product is beschadigd bezorgd.
Bij aankomst van nieuwe producten in onze shop en bij het inpakken van jouw bestelling, controleren we elk artikel op beschadigingen. Mocht er hierbij toch iets zijn mis gegaan, neem dan contact met ons op. Om je zo snel mogelijk te helpen hebben we een korte omschrijving van het probleem en enkele foto’s van het product nodig. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2018 One Love Boardshop B.V.B.A.

Log in with your credentials

Forgot your details?